Filtry do koparki GEHL
Filtry do koparek oraz minikoparek Gehla. Większość filtrów dostępna wprost z naszego magazynu.
W stałej ofercie również części silnikowe do jednostek napędowych stosowanych w maszynach GEHL.
Filtry do GEHL, GEHLMAX MB 138 Lombardini LDW 903
Filtry do GEHL, GEHLMAX MB 138 Isuzu 3KC1
Filtry do GEHL, GEHLMAX MB 145 Perkins 103-10
Filtry do GEHL, GEHLMAX MB 148 Isuzu 3KC1
Filtry do GEHL, GEHLMAX MB 148 Perkins 103-10
Filtry do GEHL, GEHLMAX MB 148 Lombardini LDW 903
Filtry do GEHL, GEHLMAX MB 245 Perkins 103-15
Filtry do GEHL, GEHLMAX MB 288 Isuzu 3LD1
Filtry do GEHL, GEHLMAX MB 358 Isuzu 3LD1
Filtry do GEHL, GEHLMAX MB 445 (M) Deutz F4L1011
Uwaga:
Od właściwego smarowania silnika zależy przede wszystkim stopień jego zużycia erozyjnego.
Procesy erozyjne występują na powierzchniach części silnkowych, w wyniku kontaktu powierzchni metalu z metalem. Polegają one na ścieraniu wszelkich nierówności oraz przenoszeniu cząstek metalowych z jednych powierzchni na inne.
Objawiają się one w postaci zatarć oraz nadspawań na trących o siebie powierzchniach. Erozja jest wynikiem złego smarowania. Przy normalnych warunkach pracy silnika, największe zużycie erozyjne następuje podczas uruchamiania zimnego silnika, a także przy wszystkich jego zapalaniach i gaszeniach.
Dzieje się tak dlatego, że podczas rozruchu zimengo silnika olej, podawany kanałami przez pompę, nie dociera od razu do wszystkich części ruchowych (ograniczona prędkość przepływu). Z tego też względu w miejscach, gdzie olej jeszcze nie zdążył dopłynąć, jest zapewnione najwyżej tylko tarcie półsuche. Narażone są na to najbardziej tuleje cylindrów. Zjawisko to nie ma tak nasilonego charakteru w silniku nagrzanym.